150 cm 160 cm Hur högt kan han hoppa?

Last Exit var helt underbar! Vi tävlade och kom 1:a. Det var LA och han klassade ut alla. Förlåt om jag skryter men jag ÄLSKAR honom! Vi har tillsammans stält upp i 33 tävlingar och vunnit 27 st. Annars så har vi varit bra placerade! Neiwada! Du får en storlänk bara för du hade ett strakt hjärta att sälja honom till mig!

StallNeiwada.blogg.se

Älskar din blogg också!
I allafall så tävlade vi en klass och den vann vi. Han flög över hindren! Han var mjuk och fin och inte alls stressad! Det var riktigt kul! Han var super duktig! Vi vann en rosett, fleecetäcke, grimma och grimskft.
Här kommer våran outfit!
Exit:
Schabraket jag vann med Exit hos Neiwada
Hade en sån men med samma färg och motiv som schabraket
Hoppsadel!
Har faktiskt skaffat det här till Exit :P
Snygga Benskydd
Transporten: (Detta vann jag)
Passar det honom?

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Kul att ni trivs så bra ihop! Och att det går så bra för er!

Det var svårt att sälja han men jag gjorde det och jag är glad att han hamna på ett hem där han trivs och får stanna =)



Kram Neiwada

2012-04-06 @ 20:49:00
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0