Markarbete med Mooni + outfit

Alldes nyss red jag Mooni. Han var helt fantastisk! Hans galopp är så skön så att det känns som man gungar på moln. I allafall så red jag fram och han var inte stel utan jättemjuk. Jag tränade mest på i början att få till ställning och att han sänkte sig. Han lyssnade direkt på hjälperna. Sen över bommarna så var han lite tveksam. Men det ornade sig. Först var det två "grupper" med bommar på en långsida som jag bara tränade på att få flyt. Sen så körde jag på en volt och då låg bommarna som en solfjäder. Det gick också jättebra. Sedan så la jag ut två galopp bommar på långsidan som han fick 3 galoppsprång där i mellan. Efter så hoppade jag ett kryss som kanske låg på 50 cm.
Här kommer bild och outfit!
_______________________________________________
mooni.jpg
Visa tillpao.jpg i bildspel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0