Uteritt med Den Överste Monty! Eller något liknande.....

Alldes nyss var jag ute och red Den Överste Monty! Han ville inte ställa sig upp ur sin box när jag skulle sadla och tränsa. Alltså hade han tagit upp en säkerhetsknut och lagt sig ner och rullat. Han gjorde mest det för att reta mig....
Sen fick jag upp honom och jag tänkte rida barbacka men han var ju så envis idag så det blev med sadel. Han var väldigt pigg och det blåste mycket. Vi red ner till vattnet och där fick han dricka. Plums sa det och han var i vattnet upp till magen. Alltså fick hans namn idag vara Den Överste Monty.
Här kommer outfit + bild!
Söt Mulle schabrak

Kommentarer
Postat av: Rosgården

Haha,bus Monty!!

2012-04-07 @ 13:21:14
URL: http://rosgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0